Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jak říkám několik let...pro mne je Vaše knížka Bible:) bez ní si nedovedu představit, že vůbec něco o literatuře vykládám...Kdysi jsem ji nakoupila v kvantu nemalém a rozdávala... a ted konečně vidím na fotce ty, kterých se tohle týká:)) A dodatečně ještě i moc děkuji za Vaši jinou knížku, co jste mi kdysi poslala po manželovi - dneska je něco jinak:)

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za krásný ohlas. Potěšila jste mě.

0 0
možnosti
Foto

Máte krásné zážitky a vzpomínky. :)

0 0
možnosti
Foto

Jedním slovem ... frajer. Obdivuji lidi, kteří se nevzdávají a bojují.

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji!!A přeji BEZCOVIDOVÁ léta celé domácnosti!:-)R^R^R^R^VVVV

3 0
možnosti

L94u21b41o97š 30O32t43t

26. 2. 2021 14:26

Arnošt byl nejlidštější ze všech lidí, které jsem poznal...

1 0
možnosti

Dekuji Vam za nadhernou vzpominkuV

3 0
možnosti

Teď běží na trojce ČT Lustigův Modrý den. Brečím u něj jako želva ... V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS