Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak to vlastně je s tím slovíčkem "flow"? Byl by nějaký příklad v angličtině? Díky předem.

0 0
možnosti
VF

Škoda, že jste zameškala, jak vajíčka umí poskakovat, než se úplně spálí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nezbývá než ocitovat z díla spisovatele Jaroslava Haška:

"Ráno mne našli ležet v košíku s vejci, kam jsem se svalil následkem rozčilení, když se mně nepodařilo ani za deset hodin uvařit jedno vejce naměkko. Byla pořád tvrdá a nezměkla."

2 0
možnosti
Foto

Paní Dano, díky za vysvětlení. Já jsem ve stavu flow často. Soudě podle množství připáleného jídla.

0 0
možnosti
VN

Hezky česky.... Zapomenout, zabavit se něčím jiným ...

to mám taky ...... tedˇ jsem například hledala význam slovíčka - flow a zapoměla jsem , že mi vaří voda na kávu ... ;-D

2 0
možnosti
Foto

A našla jste ten význam slovíčka "flow"?

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 14,17
  • Průměrná čtenost 2325x
Novinářka a spisovatelka je reportérkou časopisu National Geographic, píše také pro MF Dnes a iDNES, Neviditelného psa, čte své fejetony v ČRo. Vydala deset knih. Jako žákyně spisovatele vede vlastní kurzy tvůrčí Psaní podle Lustiga, učí v Akademii ČTK, na Fakultě umění a designu v Plzni. Práce jejích studentů i další informace o kurzech najdete na: www.psanipodlelustiga.cz.

 

 

Seznam rubrik