Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

llynx

19. 7. 2010 12:57
Proč?

Zajímavá je otázka dětí ,proč to tak je. Kde se bere tohle proč to tak je.

Myslím ,že tady začíná vzdělávání dítěte. Když mu budete lhát a vymýšlet si ptákoviny jen aby jste si usnadnili práci. Nebo dítě jen odbidete tak dítě zaostává.

0 0
možnosti
T

Tecumtha

19. 7. 2010 13:04
Re: Proč?

dítě k bidetu ? ;-) to nikdy

0 0
možnosti
JD

pedr64

19. 7. 2010 12:51
tohle mi připomnělo

jak synovec dělal v pracovkách papírového draka. Dostal za něj dvě známky: 4 za to, jak ten drak vypadal a 5 za to, že nelítal. A z jiného soudku: nevím jestli je to všude nebo jen u nás, ale kluk končil devitiletku a neměli vůbec předmět dílny(za to měli vaření). Takže jde na prumku a nerozezná hřebík od šroubu. Asi gender ad absurdum

0 0
možnosti
JM

llynx

19. 7. 2010 12:58
Re: tohle mi připomnělo

My jsme měli dílny holky pletení a ruční práce.

Když jsem jako kluk chtěl na ruční práce protože mě víc bavilo háčkovat než pilovat dřevěnou kostku tak mi to samozřejmě nedovolili.

0 0
možnosti
JH

Dangerous_Dave

19. 7. 2010 12:43
treba to v tomhle pripade opravdu bylo jen na strane skoly,

tezko to muzu posoudit, ale ze zkusenosti vim, ze vychova i vzdelavani zacina doma a je to v posledni dobe hodne zanedbavano. Rodicum, ktery jinak predpokladaj, ze jejich dite bude vychovano ve skole, pak neni trapny napochodovat do skoly a rvat na ucitele, pripadne se nestydi pred ditetem o ucitelich hanlive mluvit. No, jak zaseli tak vetsinou i sklidi.

0 0
možnosti
BR

Stobka

19. 7. 2010 12:41
Taky jsem dopisovala písanku,

domalovávala prvouku a lepila kohoutky, většinou na dvojky a trojky. A to jsem měla taky geniální dítě,ale studovalo kvůli nemoci první třídu dálkově. Bohužel  v malém městě vyměníte školu a zjistíte, že je to stejně na jedno kopyto a bude se to muset spolknout a vydržet

0 0
možnosti
V

V.K

19. 7. 2010 12:35
Milé, karma!

:-)

0 0
možnosti
VK

VLAKR

19. 7. 2010 12:28
Jeden vousatý vtip

snad ještě z dob starého Rakousko-Uherska, jak jsem jej kdysi slyšel od svého dědy":

Pan řídící učitel se nahněval na kluka a říká mu: "Za trest doma napíšeš dvacetkrát Jsem hlupák". Druhý den pan řídící kontroluje klukovi sešit a tam je dvacetkrát krasopisně napsáno: "Pan učitel je hlupák." 

0 0
možnosti
G

Gmur

19. 7. 2010 12:22
karma pro zaka!

ach jo ! Bezva.

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

19. 7. 2010 11:59
Do jaké školy ho dáte příště?

Až se mu zase paní učitelka přestane líbit. Jaký bude provozovat sport? Taky podle oblíbenosti trenéra? Až mu vynadá, že tak si nasazení nepředstavuje, začnete s jiným sportem? Až bude dospělý bude dávat výpovědi po každém "koberečku"?

0 0
možnosti
ST

Stará turistka

19. 7. 2010 12:16
Re: Do jaké školy ho dáte příště?

Jenže ten kluk tráví s tou paní učitelkou každého dne několik hodin a má na jeho život zásadní vliv, na rozdíl od nějakého trenéra nebo manažera. Samozřejmě nevíme, na čí straně je chyba. Nebo si třeba jen nesednou. Ale matka je snad soudná a zná situaci lépe.

0 0
možnosti
DB

mr_bodo

19. 7. 2010 11:55
Jsem rád...

... že neřeším podobné problémy jenom já. Nejdříve jsem si myslel, že píšete o stejném "nápravně-výchovném ústavu", který jen nucen navštěvovat můj syn... Jenže Vy máte ředitele, my ředitelku.

Děkuji, napsala jste to lidsky. Ať se Vám (všem) daří!

db

0 0
možnosti
T

Tecumtha

19. 7. 2010 11:38
díky- velmi jste mi zlepšila náladu

nádherně napsánoR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 14,17
  • Průměrná čtenost 2325x
Novinářka a spisovatelka je reportérkou časopisu National Geographic, píše také pro MF Dnes a iDNES, Neviditelného psa, čte své fejetony v ČRo. Vydala deset knih. Jako žákyně spisovatele vede vlastní kurzy tvůrčí Psaní podle Lustiga, učí v Akademii ČTK, na Fakultě umění a designu v Plzni. Práce jejích studentů i další informace o kurzech najdete na: www.psanipodlelustiga.cz.

 

 

Seznam rubrik