Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petratuc

20. 7. 2010 2:02
Buď je to tím,

že máte, Dano, nezaměnitelný rukopis, nebo jsem konkrétně toto už od Vás skutečně četla. Je mi to strašně povědomé. Není tento příspěvek součástí Něžné tygřice? Ta byla s námi loni na dovolené a moc jsme se při čtení  se sestrou nasmály.

0 0
možnosti

petratuc

20. 7. 2010 2:00
BUď je to tím,

0 0
možnosti

astrudina

20. 7. 2010 0:31
Autorko, je to rozhodně vtipně napsáno,

ale když se na vás dívá vaše dítě vážně v první třídě a diskutuje s vámi o kvalitách své třídní učitelky, tam se láme chleba - ve  vašich výchovných metodách.

Sama jsem tím také prošla, to mi věřte, ale dítě se muselo naučit čelit i nepřízni nebo nezdarům, samozřejmě v rozumné  míře - a to tady určitě je.

V současné době se rodiče hledají dokonalou školu, i když sami do té školy dávají ne příliš dokonalé dítě. A pak si zoufají, když během let jejich děti nejsou spokojeny v té škole a příště zase v tamté - ale  podstata je v tom, že tyto děti se nechtějí učit, odmítají často model jakékoliv školy, cokoliv, co zavání námahou, nutností se zkáznit a vytrvat u studia. A rodiče jim popřávají sluchu, jsou výchovně bezradní a nechtějí rozhodnout, vytrvat a vydržet nevůli a zlost dítěte - vše se svádí na školu a nekončívá to žádným happy-endem. 

Nepíši to ve zlém, pokud se mnou nesouhlasíte, berte to jen jako jeden názor z mnoha.

0 0
možnosti

Emžojs

21. 7. 2010 12:12
Re: Autorko, je to rozhodně vtipně napsáno,

Dobrý den, děkuji za názor. Ale vím, že jsem udělala dobře. Nyní jsou naši kluci již starší, chodí do skvělé základní školy, a přestože si vyzkoušeli zkoušky na gympl, zůstanou určitě až do devítky v ZJŠ Horáčkova na Pańkráci, kde mají učitelé k dětem tak úžasný přístup a zároveň vysoké nároky, že by byl hřích je odtud předčasně brát. Můj nejstarší syn už nyní na gympl chodí a v prváku měl ttřeba tak dobrou znalost angličtiny právě z této školy, že chodil na hodiny angličtiny se třeťáky.... Nyní - rok před maturitou - má za sebou již zkoušky PET,  FET i CAE. A vše právě díky přípravě v této základce, kam absolventi mohou na přípravné kurzy i nadále chodit... Prostě je důležité najít dítěti dobrou školu. A za tím si stojím. DE

0 0
možnosti

qwerty1234561

19. 7. 2010 21:43
opisování školního řádu...

to je pěkníé vymývání a ničení dětského mozku...... za to bych ty s.... učitelský poslal na kandelábr.

maj smluvní dovolenou 8 tádnů, a ted budou mít 20.000 plat a ještě 180.000 do startu ..... vidim to na ten kandelábr

0 0
možnosti

valerieq

19. 7. 2010 20:25
mluvíte mi z duše

když jsem přisla poprvé do školy se svým nejstarším synem, nebylo nám řečeno vůbec nic.paní učitelka se mile usmívala, my se tvářili ostražitě a tím to skončilo.září, říjen to šlo - děti tleskají, zpívají, hrají a nic moc se neučí. dostaly slabikář a učebnice a začalo "to".na konci listopadu jsem přišla do školy na první třídní schůzku a dostala seznam toho, co můj syn neumí a co musíme doma dohnat. od té doby jsem přebedlivě sledovala synovy sešity (dodané paní učitelkou 1x /14dnů) a důsledně pátrala po nedostatcích,abych je vzápětí se synem doháněla,aby nebyl odepsán mezi horší žáky, přesto se mi nepodařilo zachytit vše.prvouka byla lekce sama pro sebe - už jsem se nezdržovala vyprávěním - prostě jsme to šprtali zpaměti za použití tzv. jazykových her - nejúčinnější a nejrychlejší metoda a musím říct, že úspěšná. první dvě třídy máme za sebou a teď snad budou mít jinou paní učitelku, jejíž přístup je profesionálnější. v září jde do školy naše druhé dítě. jiná paní učitelka snad lepší?

0 0
možnosti

astrudina

20. 7. 2010 0:38
Re: mluvíte mi z duše

Prostě vaše dítě zatím ve škole moc nestačí a je zapotřebí se s ním doma víc učit, máte tak rozdané karty. Když změníte školu, třebas na waldorfskou, dítěti se na čas trochu uleví, ale penzum látky obecné školy musí stejně za pět let zvládnout - o tom snad nepochybujete - nebo to není dobře, má snad dítě ve škole jen diskutovat a psát eseje?

To pak budeme za čas ve školství tam, kde jsou státy, kterým se dnes za ubohou znalost jejich dětí vysmíváme...

No a na druhém stupni je to fyzika,chemie, biologie - tady je nutno tzv. šprtat, to se prostě neokecá.

Je dobře, když se budete s dítětem učit pravidelně, ono si vytvoří určitý řád a studijní návyky a to se mu bude v budoucnosti hodit.

Druhé dítě vás může mile překvapit, třebas mu vše půjde samo, sama jsem matkám takových dětí dost záviděla, když jsem po příchodu domů s dítětem vařila, dělala vše potřebné a každý den se s ním učila....

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

19. 7. 2010 20:21
Dano,

tak takhle jsem se nezasmála, ani nepamatuju !!! Vůbec nevidím na klávesnici, jak mi tečou slzy smíchu. To Tvoje dítě je geniální. A Dano, jak víš, že to bylo v pondělí, co když to bylo napřesrok ??? ;-D;-D;-D;-D;-DR^Ludmila ;-)

0 0
možnosti

Emžojs

19. 7. 2010 22:43
Re: Dano,

Bylo to v pondělí, alespoň tak je psáno v bibli v knize Genesis. Zdraví Dana

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

19. 7. 2010 19:08
Trochu veselé, trochu smutné,

inu, takový je svět. A Vy to umíte dobře napsat. Pozdrav (i Matějovi a Kryštofovi)!

:o)

A k tomu vyšlu kamsi vzhůru střelnou modlitbičku, kéž by se učitelkami tak lehce nestávaly zapšklé holčičky bez fanatazie!

0 0
možnosti

solway

19. 7. 2010 16:37
Konečně vtipný blog .

Musím se poohlédnout po Vašich knížkách , paní Dano !  A propo - nemáte v zásobě ještě podobně  vtipný námět ?

0 0
možnosti

Emžojs

19. 7. 2010 22:44
Re: Konečně vtipný blog .

Dík za pochvalu. Námětů mám plné kapsy, určitě Vám ještě nějaký dopřeju, i když  teď zrovna se mořím s další knížkou.V

0 0
možnosti

ladyevil_cz

19. 7. 2010 13:56
Do háje...

...moje prvorozená vyráží v září do školy;-DJe samozřejmě po tatínkovi geniální...ale mám obavy už tak...a teď ještě tenhle blog zatlučený do hlavy;-DJinakR^

0 0
možnosti

valerieq

20. 7. 2010 13:50
Re: Do háje...

pozor. genialní děti jsou na tom nejhůř. zpravidla mají lepší přehled než paní učitelka a to bývá často kamenem úrazu. přejeme hodně zdaru. naše mladší jde v září také do 1. třídy.

0 0
možnosti

Bucharovic

19. 7. 2010 13:33
.

Nádhera! Moc jsem se pobavil.;-) V. Kroupa

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS