Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

V roce 1965 jsem překračovala hranici se SSSR a drkotaly mně zuby.

Takové dobrodružství - cesta do ciziny!

Svět se nějak zmenšuje a je to prima.

0 0
možnosti
JB

jéé, z tarantulí by byl náš malej nadšený. pavouci ho fascinujou, ale zároveň se jich bojí

0 0
možnosti
Foto

A může mít chřestýš tu vzteklinu nebo ne?:) R^

1 0
možnosti
JR

J95a25r28a 13R24a46n29k

11. 8. 2016 18:17

R^ pisete nadherne, tu cast Statu jsem projela nekolikrat jeste v dobe, kdy jsem zila ve Svycarsku, prvni cesta byla s rodici i babickou a ta se dokonce u Grand Canyonu rozplakala, ja dnes mam slzy v ocich pri cteni Vaseho clanku. Ted uz to projizdim z maleho ostrova 40km od Port Angeles, ktere je jen kousek od Seattlu.

Vase clanky jsou moc hezke a diky fantasii a "vejsplechtum" Vasich kluku skutecne osvezujici.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Moc díky za takové uznání. D

0 0
možnosti
PZ

Hezky:-) mnozi si neuvedomuji ze za Komunismu ta America opravdu byla jako Na mesici.Kdyz jsem jednou kamaradovi rikal ze zdrhnu Na zapad take mi hned rikal nezdrhnes,vis Jak to Na hranicich vypada? Potom jsem s Matkou zdrhli pres Jugosku a dostali se do the Ameriky.

2 0
možnosti
ZH

Mě nejvíc fascinuje jaká je někdy dětská logika. Cestu do Bulharska , nebo do Řecka berou jako naprosto běžné každoročně se opakujíci rozptýleni. Ráno sednem na trolejbus, přestoupíme do letadla a pak ještě autobus a už jsme v moři. Ale taková celodení cesta autem na Slovensko, s několika zastávkama, to je teda něco jako cesta kolem světa. :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 14,17
  • Průměrná čtenost 2325x
Novinářka a spisovatelka je reportérkou časopisu National Geographic, píše také pro MF Dnes a iDNES, Neviditelného psa, čte své fejetony v ČRo. Vydala deset knih. Jako žákyně spisovatele vede vlastní kurzy tvůrčí Psaní podle Lustiga, učí v Akademii ČTK, na Fakultě umění a designu v Plzni. Práce jejích studentů i další informace o kurzech najdete na: www.psanipodlelustiga.cz.

 

 

Seznam rubrik