Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Roztomilá vzpomínka, ale také mě její závěr trošku zklamal... :-/:-)

0 0
možnosti
Foto

O59t19a59k19a98r 91S29e60k20l

22. 4. 2016 16:54

Roztomilé. Trošku jsem očekával nějakou vtipnou glosu kolegy Flašky.;-D

0 0
možnosti

;-D;-D ... ta hra NEMÁ ROZUM !!! U mě si též VŽDY vybírala BLBĚ R^R^;-D!

3 0
možnosti
Foto

Dano, pěkná vzpomínka, kterou jste osvěžila i to moje mládí;-)R^

3 0
možnosti
Foto

My měli velkou a komfortní chalupu, ovšem s drahým provozem a daleko a já pracoval pro jeden nadnárodní koncern, Werner von....

A pro naší pracovní skupinu sháněl náš šéf pobyt na horách, ale moc úspěchů neměl. Nikdo nechtěl dát za levno chalupu jen na víkend a tak jsem nabídl náš objekt.

A asi 15 lidí se tedy nastěhovalo k nám a já na tu akci vzal dceru, asi 10 let. A protože jsem byl unavený, šel jsem asi po 1:00 spát, zatímco dcerka zůstala.

A ráno mi říkala: "Táto, hráli flašku". Ale nikdy jsem se nedozvěděl, do jakého stadia došli.

4 0
možnosti
Foto

O96t74a93k81a62r 41S52e94k24l

22. 4. 2016 16:55

Možná je to lepší. Blažená nevědomost.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS