Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za krásné ohlasy, DE

0 0
možnosti
Foto

J54a23n26a 21M74a69j35o85v62á

26. 2. 2016 20:46

Dano, moc díky...

dvojnásob. Jednak za krásný článek a jednak za inspiraci. Zrovna se mi uvolnilo místo na nočním stolku. Akorát tak na Lustiga.R^

1 0
možnosti

Zvláštní je, že tento krásný muž měl i krásné a přiléhavé jméno :-)

1 0
možnosti

Díky za vzpomínku. Měl jsem to štěstí se s ním osobně setkat a dodnes je to pro mne jeden z největších zážitků. :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Emingerová, díky moc...V

.protože tenhle chlap je pro mne odpovědí snad na všechno...a Vaše knížka o něm mojí biblí - to opravdu nekecám ... A prostě jeho tvář, životní nadhled a široký pochopení pro všecko, radost - ta obyčejná lidská jako vítězství nad vším.... strašně mi chybí... jeho přístup k životu - právě Jeho....tu chybí víc než si kdo myslí.:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 205
  • Celková karma 14,17
  • Průměrná čtenost 2325x
Novinářka a spisovatelka je reportérkou časopisu National Geographic, píše také pro MF Dnes a iDNES, Neviditelného psa, čte své fejetony v ČRo. Vydala deset knih. Jako žákyně spisovatele vede vlastní kurzy tvůrčí Psaní podle Lustiga, učí v Akademii ČTK, na Fakultě umění a designu v Plzni. Práce jejích studentů i další informace o kurzech najdete na: www.psanipodlelustiga.cz.

 

 

Seznam rubrik