Diskuse

Pusa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den Dano,

já měla takového prince v 15 letech, čokoládové oči, vlnité vlasy po ramena, student gymplu a pak přírodovědy (to už jsem věděla jen z doslechu, protože naše celoživotní láska trvala tři měsíce ;-)). Mockrát jsem přemýšlela, kde je mu konec. Až tak jednou, dávno vdaná a semletá životem, kráčím v Brně přes náměstí a tu mě plácne po prdeli nějaká ruka. Otočím se a vidím svého prince. V hadrech bezdomovce, v ruce lahváč, vedle sebe ženskou s přátelsky vyceněným jedním zubem. Ale oči měl pořád krásné....

1 0
možnosti
Foto

Dano, Petro, Pavlo a Věro, máte hezké vzpomínkyR^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj holky, Petro a Pavlo, díky za hezké ohlasy a těším se na Vás zase brzy na Dobešce na kurzu. A Petře gratuluju k nejčtenějším blogům. Paráda!!!!

0 0
možnosti

Ahoj Dano, moc hezká vzpomínka... první pusa je prostě první pusa :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Dano, tvůj roztomilý příběh mi připomněl něco podobného z vlastního života. Na táborové latríně (takovém tom bidle přes jámu s...) přes celtovinu oddělující dámskou a pánskou část jsem byla podruhé v životě požádána o ruku (poprvé to bylo tuším ve 2. třídě od spolužáka J.K.). No nevím, jestli to můj nápadník mínil vážně, ale místo k vyznání to bylo nezapomenutelné... :-):-):-)

0 0
možnosti

Já jsem na táboře ve 12 letech milovala sporťáka.Kvůli němu jsem před táborovou olympiádou trénovala tak usilovně skoky do dálky,že mě v den olympiády bolely svaly tak strašně,že jsem neskočila skoro nic.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS